Gaming - A Short History

Sunday 20 December 2009

Nga fillimet e tij të përulur ende emocionuese në fillim të viteve 1980 e deri te shtetit e sotëm të artit consoles industrinë e video lojës ka përparuar në mënyrë eksponenciale dhe do të vazhdojë të bëjë kështu.




Në Sinclair 1980 dhe komodori ishin pionieret e industrisë së lojrave. Ishte e nevojshme që të shpenzojnë orë të panumërta të shtypni në kodin bazë nga një revistë për të mundësuar një pikë të ulët rezolutë për të lëvizur nëpër ekran një shesh agonising pas tjetrit. Pastaj filluan lojërat e ardhshme në kaseta audio kasetë. Ju duhet të lidhni regjistrues tuaj kasetë në kompjuterin tuaj nëpërmjet një lidhës joserioz. Gjithashtu paketë kujtesës ishte i lidhur me afërsi me kompjuter. Një fllad i butë në drejtim të gabuar do të prishej kontakt dhe ju do të humbni gjithçka. Ju do të shpenzojë 20 minuta lojë në ngarkimit të një gjë e vetme për dreaded 'Syntax Error' që të paraqitet dhe ju do të keni për të filluar përsëri. Çdo gjë ishte aq i ngadaltë, kështu që i mundimshëm dhe kaq delikate ende WE LOVED IT!



Ne nuk u kujdes që kompjuterat tanë dukej si copa e djathit. Ne nuk keni pasur kujdes që të shtyjnë të vështirë në një lloj i vdekur, i vdekur e lëkurës e tastierës për të të regjistroheni. Ne edhe nuk ka kujdes që të gjithë e lojrave për të luajtur dukej sikur ata ishin bërë nga tulla Lego. Ne ishim duke bërë lojëra tonë dhe që u amazing.



Këto monsters e lojrave kompjuterike janë vjetruar së shpejti nga shumë modele epror featuring shëndoshë, ngjyrat më shumë dhe madje edhe një regjistrues ndërtuar në kasetë! Disa madje kishin 64k RAM. Next erdhi kompjuterë me joysticks dhe disa kishin edhe disqet në disk për herë ngarkim të shpejtë. Kjo çoi edhe rrugën për të madhe, lojërat më të mirë. Lojëra për këta kompjuterë ishin me krahasim, përmirësimet masive në pamjen grafike e shëndoshë por ata ende kishin ngarkesa e playability.



Pastaj filloi luftërat konsol. Kompjutera Faqja u gati të vdesin dhe të zëvendësohet nga makinat e lojrave të pastër. Nintendo Sega dhe do të prezantoj incarnations gjithnjë në rritje të ndryshme me syze teknike. Nintendo do të fitojë luftë afatgjate, por ata nuk kanë gjithmonë atë mënyrën e vet. Një çift të vendimeve të këqija nga Sega dhe ndoshta disa ide mbi ambicioz çoi në daljen e tyre përfundimtare nga tregu konsol. Një turp i vërtetë sipas mendimit tim si e fundit konsol, Dreamcast, ishte një makinë të shkëlqyer me disa sende vizionare të përfshira.



Një konkurrent i ri ishte për të hyrë në tregun masiv konsol dhe ishte gati të ndryshojnë gjërat përgjithmonë. Sony paraqiti PlayStation e tyre. CD bazuar konsol me grafikë mahnitëse, një kontrollues i madh dhe një bibliotekë të shkëlqyer e lojrave që shpërtheu konkurrentët larg. Ky krah ishte për të dominuar tregun e deri në një konkurrent të ri u lirua, PlayStation 2! PS2 (siç u quajt) paraqiti një DVD drive cila e ka rritur kapacitetin e lojrave mediat mund të jetë ruajtur në këtë mënyrë rritjen e madhësisë dhe kompleksitetin e lojrave.



Menjëherë pas kësaj, edhe një konkurrent të ri hyri treg. Microsoft Xbox tyre filloi të botës dhe, pas një fillim të ngadalshëm, ka vazhduar ta bëjë shumë mirë.



Kjo shpie mua mbi sotme consoles. Tregu sot dominohet nga tre prodhuesit: Sony, Microsoft dhe Nintendo. Consoles sot janë më të fuqishme dhe të avancuara se dikush mund të ketë ëndërruar të kthehet në ditën e ZX81 dhe BBC Micro.



Lojrave Sot është përqëndruar në aspektet dhe në veçanti multiplayer multiplayer, online. Aftësia për të lidhin me njerëz në të gjithë botën dhe luaj lojëra me ata sikur ata janë në të njëjtën dhomë si ju ka çliruar industria lojra por i ka sjellë edhe me një seri të re të çështjeve dhe rreziqet.



Por ajo që të ardhmen? E pra, mundësitë janë të pafundme. Teknologjia është e përfshirë në evolim dhe zhvillim më të shpejtë se kurrë. Kufizuar vetëm në fund do të jetë imagjinatën tonë. Herë Exciting!



Trevor Mayhew

0 comments:

Post a Comment