Game Tester Jobs Are Set to Rock the World

Sunday 20 December 2009

Deri tani nuk shërbimeve të rekrutimit të listuara Punë kontrollor lojës në broshurat e saj. Por ekspertët kanë parashikuar një të ardhme të ndritshme për punë të tilla. Kjo është me të vërtetë misterioze për të kuptuar se pse njerëzit janë të neglizhuar këto punë shumë të begatë.




Çdokush me disa njohuri pune të gjuhës angleze dhe shoqata e duhur me internetin mund të trajtojë punë Tester lojës. Nuk ka nevojë të posedojnë kualifikime të larta të ketë sukses në këtë fushë, më tepër vullnet dhe përkushtim për të mësuar gjëra të reja është më i dëshiruar. Një sy për detaje, një qasje të kujdesshme, një përpjekje e sinqertë dhe një qëndrim punëtor janë të nevojshme për të testuar lojra.



Këto vende pune kontrollor lojë janë të përshtatshme për të dyja me kohë të pjesshme që kërkojnë të ardhura, si dhe punëkërkuesve të me kohë të plotë. Për më tepër këto janë në dispozicion në të dy online dhe offline mode duke lejuar një të punoni nga kudo në këtë tokë. Pra, ju mund të uleni dhe provë lojëra të reja në zyrën e prodhuesit ose ju mund të skanoni ato në shtëpinë tuaj të ëmbël shumë.



Kompensimeve në këtë sektor të ndryshojnë nga një kompani për kompaninë. Më të suksesshme një ndërmarrje më shumë pagesa juaj. Për më tepër përvojë është shumë e nevojshme për të shkuar deri në këtë ngrohtë. Kjo është arsyeja pse dikush përfundimit të gjashtë viteve në kamare lojrave janë dhënë me një rrogë prej $ 45,000 për vit. Nëse ju keni përfunduar tre vjet në këtë arenë emocionuese atëherë ju keni të drejtë për një shpërblim prej 39.000 $ në vit. Një iniciativë pa ndonjë përvojë paraprake lehtë merr $ 23.000 në vit.



Zhvillimi i një lojë të re mund të marrë shumë vite për të përfunduar. Kjo kohë është në proporcion të drejtë kompleksitetin dhe nivelin e sofistikimit të lojës. Si tani kompani një-ditë e më shumë po hyjnë në treg në intervale të rregullta kështu që një nivel më të lartë saktësi është i dëshiruar nga të gjitha kompanitë. Për këtë qëllim ata përdorin testers lojës. Testers lojës janë dhënë drejtimet për të luajtur një sekuencë të veçantë të një lojë ose ndonjëherë gjithë lojës për të zbuluar çdo lloj gabimet pa u vënë re nga zhvilluesi i saj. Është një fakt i provuar se janë lojtarë më të mirë në zbulimin Vakumi në një lojë në krahasim me zhvilluesit. Sa më shpejt si një kontrollor gjen një lojë faji është raportuar me ngut të ekspertëve përkatës software apo programuesit apo developers. Ky është profilin kryesor punën e një pune Tester lojë.



Gabimet mund të përfshijë spelling mistakes, problemet virus, cilësimet video, funksionet e papërdorur, malfunctioning buton, probleme audio, dështim total të sistemit, instalimin kompleks, papajtueshmëri me sistemet operative të caktuara etj Këto defekte mund të zbulohen me lehtësi nga një gamer serioze. Kjo është arsyeja pse nuk ka kualifikim të lartë është e nevojshme të bëhet një kontrollor lojë. Por është e qartë se pa testers lojë mund të bëhet një lojë mjaft të vjetra dhe jo-funksionale.



Kjo është koha më e mirë për të hyrë në botën e lojrave për të filluar lojërat provë. Sa më shumë e më shumë do të bëhen të vetëdijshëm për punë të tilla konkurrencë për të marrë punë kontrollor lojës do të rritet. Kështu, pa humbur një minutë, ju duhet të zhyt veten në karrierën interesante e testimit të lojës.

0 comments:

Post a Comment