The Free Future of Gaming

Sunday 20 December 2009

"Të lirë" E ardhmja e lojrave po afrohet shpejtë. Unë nuk do të thotë të lirë, pasi ajo lidhet me portofolin tuaj, por pa si ajo lidhet me atë që shkon në sistemin e lojës dhe atë që shkon në duart tuaja. Kjo do të thotë më shumë lojëra shkarkohen, dhe disqe më pak, fishekë, dhe kontrolluesit. Kjo e ardhme do të jetë gjithashtu të lojrave të marrë të paktën një pak më pranë monetarily lirë? Në afat të shkurtër, nr. Në afat të gjatë, ndoshta.




Nga një disk /-fishek pa perspektivë, Sony është aktualisht në largësinë më të gjatë midis tre kryesore konsol zhvilluesit. Lëshoi kohët e fundit e tyre "PSP Go" sistem nuk merr UMDs se versionet e para të dorës të mbajtur jashtë sistemit u lojëra të. Në vend të kësaj lojëra mund të blihen vetëm nëpërmjet një dyqan online dhe shkarkuar pastaj mbi sistemin. Shko PSP vjen me të ndërtuar në kujtim të 16 GB dhe mund të ketë kujtesë më shumë nëse një kartë shtesë kujtesës është blerë. Si çdo "parë" në teknologji, Shko PSP nuk është në fakt e ardhshme të lojrave. Për një gjë, ajo ofron asnjë përfitim praktik mbi njësitë preexisting PSP tjera se sa të vogla.



Sistemet e vjetra PSP janë gjithashtu në gjendje të shkarkoni lojra off e dyqan dhe mund të përdorin disqet.



Për më tepër Shko PSP është më e shtrenjtë dhe e rëndësishmja, PSP vetë është një nga pak shitur consoles për të filluar me. Ajo vetëm pak outsells PS2 mbi baza mujore, e cila u lirua disa vite më parë.



Për të ka sukses me një shkarko vetëm sistemi ose ajo duhet të jetë krejtësisht të re konsol me lojëra dhe karakteristika unike, ose të jetë më e lirë se sa alternative. Realisht, ideja e lirë nuk do të punojë.



Microsoft ka asnjë nxitje për të shitur një version të ri të Xbox 360 që mund të shkarkohen vetëm lojëra të kandidojë për më pak se konsol ata tashmë janë shitur. Pra, siç thashë se nuk do të jetë ndihmuar nga kuletat tuaj në të ardhmen e afërt. Ka qenë tashmë disa suksese në shtimin lojra shkarkohen të consoles si një opsion pse. Hits si shirit dhe Gjeometria Wars 2 kanë qenë vetëm në dispozicion për shkarkim. Si rezultat i lojra sikur kjo nuk do të jetë tronditur për të parë të paktën 1 të pasardhësve të një platforme aktuale (360, PS3, Wii, DS, ose PSP) të jenë plotësisht disk pa nga get-go. Vetëm mos presin që ajo të ketë ndonjë të lirë për të.



Tjetër është kontrollues konceptit të lirë. Nintendo vërtetë bërë goditjen e jo "gamer" treg prioritet e saj. Për ta bërë këtë ata bënë secili prej tyre të reja kanë më pak tradicional consoles kontrollorët e lojë video. Secili ka buttons, DS, por edhe si një prekje interaktive dhe Wii përdor një kontrollues që ka ndjerë lëvizje-kontrolle.



Ajo ka punuar deri më tani nga përtej njeri për bindjet e tyre me lehtësi dhe DS Wii outselling konkurrencës, pasi më shumë qasje tradicionale Nintendo's, Gamecube u outsold nga Xbox dhe PS2.



Qartë, Sony dhe Microsoft dëgjuar këtë lajm ashtu si pjesa tjetër e kësaj. Në një shfaqje të rëndësishme lojë video tregtisë, E3, Sony ka treguar këtë vit filloi një kontrollues sensor lëvizje dhe Microsoft zbuluar një rrugë plotësisht duart e lirë të kontrolluar një lojë me një aparat fotografik, me zë të-plotë aktivizimi.



Tani lojrave kamera i bazuar është asgjë e re. Microsoft edhe ka një aparat fotografik "vizion" për Xbox 360. PlayStation 2 ka diçka të ngjashme quajtur Toy Syri. Këto kanë qenë gjithmonë pjesë gimmicky e hardware me mbështetje të kufizuar dhe funksionalitetin e dobët zakonisht. Me aparatin e re Microsoft tipar koduar "natale", ata duket të jetë duke shpresuar për ta bërë atë më të përgjithshme dhe të përdorshme. Nëse kjo përsëritje e duart-lojrave falas do të jetë një deri në fund të-off ka ende për t'u parë. Sigurisht, ajo ka më shumë lëvizje rreth tij se lodër e syve apo kamera vizion dhe zhvilluesve të mëdha janë raportuar të jetë në kërkim në praktike e saj dhe aplikimin në lojëra. Pavarësisht nga kjo, është e qartë se koncepti i një kontrollues-univers pa lojrave është ai që nuk vdes jashtë dhe unë besoj se është bërë e qartë se ajo do të bëhet gjithnjë e më të përhapura si vite shkoj me.



Dy disk pa dhe kontrollues-koncepteve të lirë duket si ata duhet të përfitojnë konsumatorit duke qenë më pak të shtrenjtë. Nëse të gjithë ju duhet të blerë fizikisht është konsol jo dhe kontrolluesit ose lojra ajo duhet të jetë më e lirë. Lojra Blerja do të kërkojë shkarkimit vetëm kodi dhe sistemi do të vijë me të gjitha bundled kontrolluesit e nevojshme. Një ditë kjo mund të jetë rasti, por tani për tani, si me çdo ndryshim të ri teknologjik, ajo nuk do të ketë asnjë të lirë se e kaluara, dhe mund të jenë më të shtrenjta. A është kjo se lojtarë të vërtetë duan ose do një ndryshim të hardware më të fuqishme, lojërat më të mirë, dhe kontrolluesit më të mirë tradicional të marrë? A do të ketë më tepër lojtarë rrugën e tanishme të luajë të marrë më të lirë ose kanë zhvilluesve të vazhdojë të kërkojë për mënyra të reja të lojërave të cilat mund të jenë më të shtrenjtë?

0 comments:

Post a Comment