Impact of Economic Downsizing on Gaming Industries

Sunday 20 December 2009

Rënie e tanishme ka parashtruar shumë pyetje lidhur me industritë e lojrave dhe si lojtarë janë përgjigjur. Lojtarë janë përfshirë më shumë në veten e tyre duke luajtur lojra online falas dhe blerjen e lojrave të përdorura. Kjo prirje ka prekur shitjes lojës në përgjithësi. Së bashku me zvogëlimin ekonomike, mungesa e titullit blockbuster lëshon lojtarë edhe do të inkurajohen për të luajtur lojra falas dhe për të blerë lojëra të përdorura në vend se ato të reja.




Industrinë argëtuese, më në veçanti industria e lojrave ka pësuar ndryshime të dukshme për shkak të zvogëlimit aktuale ekonomike. Individët janë duke u përqëndruar në nxjerrjen e më të fun out of lojra falas online-games qenë një shumë më të lirë dhe të përballueshme forma të zbavitjes. Konsumatorët janë të angazhohen më shumë për të luajtur lojra falas që ilustrojnë dëshirën e tyre për të marrë më shumë vlerë nga e lojrave. Ka mundësi të mëdha për industritë e lojrave në të ardhmen e afërt për shkak të faktit se numri i individëve të interesuar në luajnë lojëra është duke u rritur çdo ditë.



Statistikisht lojtarë kanë blerë lojë përdoren më shumë se ato të reja gjatë disa viteve të fundit. Avancimin konsekuent i internetit ka hapur edhe mundësitë për lojtarë të luajnë lojra falas edhe më shumë. Krahas blerjen e lojrave të përdorura, të internetit gjithashtu krijojnë mundësi për abonim në lojë shërbimet e qirasë nga posta. Studimi i lojës-dhe pushtimit të luajnë lojra falas online gamers tregon se janë bërë më të vetëdijshëm vlerën e shpenzimeve kohën duke luajtur. Numri i individëve të miratimit të lojës abonimet me qira dhe lojëra blerja e përdorur janë rritur shumëfishtë.



Konsumatorët janë duke i kushtuar vëmendje më të lojrave në krahasim me ndonjë zgjedhje të tjera zbavitëse si shikuar filma, do të teatrove, blerjen e DVD. Megjithëse nuk ka të dhëna të tilla ilustruese në dispozicion në lidhje me afatet kohore apo frekuentimin e saktë, por ajo mund të marrë pa asnjë anomali që numri i konsumatorëve përzgjedhjen e lojrave si mënyra e zbavitjes janë rritur shumë. Krahas blerjen e DVD dhe film-do, duke luajtur të dy të paguar si dhe lojra falas online është gjithashtu duke u rritur vëmendjen. Lojtarë janë në gjendje të rri duarkryq në shtëpi dhe të shpenzojnë orë të gjata duke luajtur lojra online falas.

0 comments:

Post a Comment