The Toss Between PC and Console Gaming

Sunday 20 December 2009

Gamers kanë argumentuar gjithmonë për të cilën ishte një përvojë më të mirë lojrave, konsol lojra apo lojra kompjuterike. Nëse jeni të hutuar veten dhe, por do të donte disa njohuri të shëndosha për të peshoj më si ju përpiqeni që të ketë një opinion mbi këtë, hidhini një sy në disa nga pikat që debati është përqëndruar në.




Console gamers kërkesë consoles janë më të mira, sepse ata thjesht duhet të plug makinë e tyre në një gropë dhe të fillojnë të luajnë. Lojërat kompjuterike kanë tendencë që të zgjasin më shumë për të filluar për shkak të faktit se loja duhet të instalohet në një hard drive dhe nuk mund edhe të jenë çështjet në lidhje me pajtueshmërinë e cila mund të bëhet një frustrimi. Në këtë arenë, console games janë patjetër në një avantazh.



Një tjetër pikë për t'u marrë parasysh është cilësia e grafika dhe lojtarë të më kërkoni me siguri lojërat kompjuterike janë superior mbi tastierë Lojra në këtë arenë. Natyrisht, kjo është kështu për shkak se PC do të priren të kenë sasi më të madhe të hapësirës dhe aftësive kur është fjala për prezantimin grafik, pra, ngjyrat janë të mprehtë dhe forma janë shumë më të përcaktuar. Krahasuar me consoles, kompjutera përsëri e kanë këtë avantazh. Shtoni në këtë teknologji të zhvillimeve të vazhdueshme në kompjuter-synon që praktikisht të grafik grafikë kompjuteri gjithnjë e lartë me çdo opsion të përmirësuar në dispozicion.



Ndoshta një gjë që e bën console games më e preferueshme është fakti se një lojtar mund të luajë me një nivel të qëndrueshëm të punës nga makinë në krahasim me performancën e të cilit aftësitë e kompjuterëve janë të diktuar nga specs PC, të tilla si RAM, CPU, hard drive, shoferët e dhe karta video. Përderisa të gjitha këto mund të paraqesin problemet potenciale në një përvojë të lojës PC, consoles nuk kanë këto çështje dhe, prandaj, të favorshme në këtë drejtim.



Në lidhje me disponueshmërinë e lojrave, është e pamohueshme se lojërat më shumë mund të luhet në një PC dhe consoles janë natyrisht mbetur prapa në këtë kategori

0 comments:

Post a Comment