APB MMO - Threat to Rockstar Games Or Potential Partner?

Sunday 20 December 2009

APB, të shkurtër për të Gjithë Buletini Vende, është një lojë e re të kryesuar për lirimin e këtij viti. Loja është në thelb policët dhe grabitës. Lojtarët të zgjedhin të jenë oficerë të policisë ose të anëtarëve të bandës kriminale të angazhuar në një lufte të ashpër pafund për superioritetin e rrugëve.




Krijues i APB është askush tjetër përveç David Jones. Jones ishte organizatori krijues prapa Grand Theft Auto, një seri jashtëzakonisht popullor, me lojë më të fundit qenë shumë i suksesshëm me një realizëm prej rëre, në të cilën lojtarët veprojnë në ferr penale duke u përpjekur për të shmangur policisë.



Për shkak të APB që themeluesi i Grand Theft Auto, dhe komponentet e ngjashme të gameplay dhe natyrën e lojës, paralele midis ndeshjet janë në grevë. APB multiplayer online game masivisht ka tërhequr shumë komente duke ju referuar asaj si një lloj të "Grand Theft Auto Online" për elementet kriminale të përfshira gameplay. Një koncept që Rockstar Games konsideruar ka më siguri në të fundit, por do të jetë e vështirë për të ndjekur në qoftë se një lojë kopje është lëshuar para Rockstar e ka bërë hyrjen e tyre në treg.



Pra zgjidhja e pastaj bëhet e dukshme. Rockstar duhet qasje krijues ish seri Auto Grand vjedhjes dhe të hyjë në negociata me kompaninë. Në qoftë se një marrëveshje mund të punuar jashtë të përfshijë emrin Grand Theft Auto, dhe ndoshta të sigurojë fonde shtesë për të përmirësuar zhvillimin, APB mund të ringritur në "Grand Theft Auto Online".



Vështirësia qëndron në se zhvillimi është duke u zhvilluar që tashmë edhe mund të ketë vetëm Rockstar Theft Auto Grand etiketë për të ofruar për të botëve APB zhvilluesi i realtime. Ndoshta disa lloj marrëveshje me botuese dhe marketingut mund të bëhet, me shpenzimet që vijnë kryesisht nga Rockstar apo ndonjë marrëveshje tjetër i favorshëm në këmbim për një ndarje më të drejtë të fitimeve. Realtime botëve ka mohuar thashethemet, por kjo do të jetë një sipërmarrje të arsyeshme për të bërë.



Si treg MMORPG ka treguar, çelësi për në rritje të shpejtë shpesh mund të jetë thjesht etiketë të drejtë në produkt. World of Warcraft ishte mjaft i saktë në fillimin, por duke përdorur emrin e drejta në produktin e tyre dhe një fushate masive marketingu, ishte në gjendje t'i bindë për qindra e mijëra lojtarë të regjistroheni, i cili nga ana e tij, i bindur miliona e lojtarë të reja për t'u bashkuar.



Grand Theft Auto etiketë mund të ndihmojë të nisë MMO në një mënyrë që mund të jenë reciprokisht e dobishme për të dy Rockstar dhe realtime botëve. Përndryshe, të dy mund të përfundojnë duke u bërë pa-nevojshme

0 comments:

Post a Comment