Seafarers of Catan Expansion Pack For Settlers of Catan Board Game

Sunday 20 December 2009

E detarëve pack zgjerim Catan është një shtesë për Settlers origjinale e lojës Catan. Ju duhet të keni lojë origjinale për të përdorur paketë zgjerimit. Zgjerimi paketë detarëve lejon shtimin e dy lojtarë më shumë, kështu që në vend të 4 lojtarë që ju mund të keni 5 ose 6. Ndërsa lojtarët vuri në dukje se lojtarët shtesë të lojës më të gjatë, ata gëzonin sfidë që lojtarët më të shtuar dhe nuk e konsiderojnë më të luajnë një problem. Zgjerimi paketë gjithashtu shton kompleksitetin dhe elementë të tjerë në origjinal.




Paketë detarëve përfshin 14 copë shtesë buzë që zgjerojnë bordi origjinal. 24 pllaka më shumë gjashtëkëndor, 12 shënuesve port, 10 shënuesve numër, pika 8 shënuesit fitore, 61 anije druri dhe një libër rregull.



Libri përmban rregull "harta", ose mënyra të ndryshme në të cilat bordi mund të jetë ngritur për lojë. Ndryshe nga loja origjinale, ngritjen e bordit nuk është e rastit. Ndërsa kjo mund të vendosen deri në mënyra të ndryshme, ju përdorni "harta" për të përcaktuar ngritur. Një tjetër ndryshim është hexes ari që janë të ngjashme me kartat e egra. Hexes Gold lejojnë një lojtar të zgjedhin që të burimeve ai dëshiron më tepër se marrja e burimeve bazuar në magji.



Lojtaret e detarëve mund të ndërtuar anije të cilat duhet të vendosen në një tjetër qytet ose në një tjetër anije. Korsi të Detit të formohen me anije si dhe numërimin e rrugëve. Një lojtar mund të merrni një kartë të gjatë rrugë me një korsi det. Dele, të cilat zakonisht ishin të tepërt në fund të lojës origjinale, mund të përdoret për anije. Marrëdhëniet midis anijeve dhe rrugë mund të jetë pak konfuze. Ju nuk mund të lidhni një anije në një rrugë, edhe pse disi anijet janë analoge të rrugëve.



Një anije pirate ka qenë shtuar në lojë i cili vepron shumë si grabitës në lojë origjinal. Anije pirate është e zezë dhe lojtarët nuk mund të kalojnë magji që anija qëndron në pirat. Anije pirate mund gjithashtu mund të marrë burime lojtar.



Të gjitha në të gjitha, detarëve ndjek rregullat e lojës origjinal mjaft afër. Ajo shton strategji më pak se Qyteteve dhe kalorësit paketë zgjerimin, që disa lojtarë preferoni. Dy zgjerimit mund të përdoren së bashku për 4, 5 ose 6 lojtarë.



Ka disa ankesa në mesin e lojtarëve që paketë Zgjerimi detarëve ndryshimet paradigmë e lojës, sepse bordi nuk është më e rastit. Megjithatë skenare, ndërsa heqja faktori të rastit, të japë një lojë të ndjehen më të ekuilibruar. Ata gjithashtu ofrojnë kushte të fitores, jo i pranishëm në lojë origjinal, e cila më pëlqen shumë lojtarë.



Për lojtarët më të avancuar këtë paketë Settlers e zgjerimit Catan ofron një qasje të re dhe për lojtarët më pak të përparuara të ndjek më të rregullave të lojës origjinal në mënyrë që ajo nuk është e vështirë për të mësuar. Shumica e tifozëve e lojës miratojnë e detarëve me rezerva shumë pak, Ankesa më e madhe që skenarët kundrejt të bordit të rastit ngritur. Reviewers Game Pack Zgjerimi i dha komente detarëve të përgjithshëm pozitiv.

0 comments:

Post a Comment