Thelb procesin e testimit për video games software është i njohur si Game Testimi. Ju mund të keni dëgjuar për njerëz fituar të holla duke luajtur video games. Tregime pra, këto janë në të vërtetë e vërtetë. Nuk janë kompanitë të cilat bëjnë të vërtetë ju paguani për vetëm duke luajtur video games ato të cilat janë ende të goditur tregut. Motivi kryesor pas është se kur ju luani, ju si gamer do të vijnë të gjithë bugs ekzistues, në qoftë se ka, më lehtë se sa një programues dhe kjo mund të ndihmojnë ata për të redaktuar software, duke parandaluar humbjet masive nga ju paguar vetëm një shumë të bukur. Kompanitë me baste bëjnë miliarda dollarë nga çdo lojë ata nisin. Pra, nëse ajo bëhet gabim të lirë dhe të merr popullore shpejt duke paguar vetëm disa 40-50 USD për një orë, ajo është një marrëveshje e mirë për të dy provues dhe kompanisë.
Duke qenë një kontrollor lojë ju duhet për të testuar disa fusha specifike. Para së gjithash është e testimit për funksionalitetin e lojës. Ky fakt është përmendur shpesh si lojen Testimi që ajo përfshin testimin e ndërfaqes përdorues i thjeshtë dhe vështirë se kërkon ndonjë njohuri teknike në zhvillimin e lojës. Çfarë ju vetëm duhet të shikoni këtu është se nëse crashes lojë apo jo ose si i saktë mekanikë lojës janë dhe gjëra të tjera themelore të textures saj. Pas kësaj ju duhet të provojë për pajtim e cila në thelb është e gjitha për ekzistencën e laboratorëve të testimit lojës. Ka disa standarde të vendosura nga marka të njohura si Sony, ose Microsoft dhe keni nevojë për të ndjekur zhvillimin e tyre ndërsa lojë për të siguruar miratimin e licencës. Kjo është arsyeja pse testimi i pajtueshmërisë është aq e rëndësishme.
Hapi tjetër i rëndësishëm në çdo testim lojë është compatibility testing. Përdoruesit të ndryshme kanë PC ndryshme me konfigurimin hardware dhe software të ndryshëm. Kjo është bërë kryesisht për të shikoni konfigurimin e saktë të nevojshme për funksionimin pa probleme të lojës. Kjo është e ndryshme nga testimi i funksionalitetit si ju nuk e kontrolloni korrektësinë e lojës, por ju vetëm provë mbi të cilën konfiguracion minimal të kërkuar nga lojërat për të kandiduar të përkryer. Të gjithë ju duhet të provojë kërkesë RAM, hard disk hapësirë minimale, sistemi më i mirë operativ, procesor më të pajtueshme dhe kërkesat themelore të ngjashme. Loja e shpallur 'kërkesat minimale sistem "është marrë pas rezultat nga ky testim testers lojë. Një tjetër provë e rëndësishme është njomje ku loja është bërë për të kandiduar për disa ditë dhe është bërë për të provuar ekzistencën e rrjedhjes së kujtesës ose arrestimi i gabimeve të cilat grumbullohen të cilën kohë.
Megjithëse nuk ka asnjë rregull hardcore që duhen ndjekur për testimin e lojë ende një qasje themelore shkencore merret zakonisht nga kompanitë për të siguruar heqjen e duhur të çfarëdo të mete. Hapi i parë i kësaj qasjeje është sigurisht identifikimin e bugs, të cilat janë asgjë, por sjelljen e gabuar të programeve. Pas kësaj, bugs janë raportuar të zhvilluesi i saj, i cili fillon analizën e hollësishme të bug për të eleminuar atë nga rrënja e saj. Pas bug është hequr nga programues, testimi lojë është bërë nga testers për të siguruar që bug ngjashme nuk ekziston më. Pas këtij testimi regresionit është bërë për të siguruar që të mete të mbyllura nuk kanë shfaqur përsëri. Testimi standard është ndjekur për të siguruar lojë përmbush të gjitha standardet për nisjen e duhur të lojës në botë lojrave
Know About Game Testing - Make it a Professional Carrier
Sunday, 20 December 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment